Pentru urgente apelati departamentul tehnic la numarul de telefon 0744.63.49.49 !

Asiguram suport tehnic prin interventii telefonice, remote sau la sediul clientului.

Asistenta tehnica telefonica de luni pana vineri intre orele 09.00 - 18.00

Contactati departamentul tehnic prin email sau telefon.

In cazul in care este necesara deplasarea la sediul beneficiarului, aceasta se va face in cel mai scurt timp posibil .

Suport tip helpdesk

Suport hardware si software de tip helpdesk cu timp garantat de interventie, negociat in cadrul contractului. Problemele raportate prin telefon sau email vor fi rezolvate prin telefon, prin conectare de la distanta sau prin interventie la sediul dumneavoastra, totul realizandu-se in timpul garantat prin contract. Timpul garantat prin contract poate varia de la 4 ore la 24 ore, in functie de termenii negociati prin contract.

In cadrul acestui pachet veti beneficia de următoarele servicii:

- Diagnosticarea defectelor hardware si software

- Depanarea echipamentelor si a softurilor cu probleme


- Recomandări de achiziţii software şi hardware conforme cu nevoile dvs. Uneori nu aveţi nevoie de cel mai scump software sau cel mai performant hardware existent pe piaţă. Noi vă ajutăm să identificaţi exact soluţia adecvată nevoilor dvs.


- Suport pentru utilizatorii de telefonie mobilă: backup la agenda telefonului, instalări de software pe telefoane inteligente etc.

Preţul pentru un pachet de suport tip helpdesk porneşte de la 49 EUR/luna +TVA.